Politika společnosti

I. Orientace na zákazníka: Organizace je závislá na svých zákaznících. Měla by proto současné a budoucí požadavky zákazníků chápat, splňovat jejich nároky a snažit se překonat jejich očekávání.
II. Řízení: Řídící složky zajišťují soulad mezi cíly a směřováním organizace. Měly by vytvořit a udržovat takové prostředí ve firmě, ve kterém se pracovníci organizace mohou plně zasadit o dosažení cílů organizace.
III. Zapojení osob: Na všech úrovních tvoří podstatu organizace jednotlivé osoby. Jejich plné zapojení umožňuje to, aby jejich schopnosti byly plně využity ku prospěchu organizace.
IV. Přístup orientovaný na proces: Požadovaného výsledku lze dosáhnout jen tehdy, budou-li činnosti a k tomu patřící prostředky řízeny a vedeny jako proces.
V. Manažerský přístup orientovaný na systém: poznání, pochopení, řízení a vedení procesů, které jako systém jsou navzájem propojené, přispívá k účinnosti a efektivnosti organizace k dosažení jejích cílů.
VI. Neustálé zlepšování: Neustálé zlepšování celkového systému řízení jakosti a výkonu organizace představuje trvalý cíl organizace.
VII. Věcný přístup k hledání rozhodnutí: Účinná rozhodnutí spočívají v analýze dat a informací
VIII. Dodavatelské vztahy k vzájemnému prospěchu: Organizace a její dodavatelé jsou na sobě závislí. Vzájemně prospěšné vztahy zvyšují schopnost tvorby hodnot obou stran.

Vedoucí pracovníci jsou vzorem pro všechny zaměstnance, přičemž všichni zaměstnanci společnosti v jejich oblastech aktivně přebírají odpovědnost za kvalitu a tím přispívají k úspěchu společnosti.

Zákazník rozhoduje o kvalitě našich produktů a služeb

Proto plníme spolehlivě a včas s našimi zákazníky všechny dohody. Proto jsme se zavázali našim klientům již od samého počátku být spolehlivým partnerem při zlepšování stávajících a nových výrobků.

1. Myšlení a jednání v procesu je základem pro optimalizaci pracovních procesů
To je důvod, proč je každý zaměstnanec za své kroky v tomto procesu odpovědný.
Proto zákazník rozpozná úsilí naší společnosti a všech zaměstnanců.
Proto jsme se dohodli, že pro každý krok procesu mezi zákazníkem a dodavatelem budou přesně očekávané úrovně služeb.
Proto jsme optimalizovali naše procesy s využitím moderních informačních technologií.

3. Kvalifikovaný a oddaný personál je předpokladem pro zajištění kvality našich služeb, doby zpracování a snižování nákladů a tím je i naší konkurenční výhodou.
Proto jsme se snažili vytvořit prostředí, které motivuje všechny zaměstnance a přispívá k dosažení podnikových cílů.

4. Kvalita také znamená: předcházení chybám a odstranění příčin chyb.
Proto plán kvality našich procesů, produktů a služeb systematicky zjišťujeme a vyhodnocujeme průběžně chyby.

5. Kvalita výrobků a služeb našich dodavatelů má významný vliv na kvalitu našich výrobků.
To je důvod, proč zavazujeme naše dodavatele od počátku našeho vývoje výrobku a pomáhat jim při určování svých cílů jakosti. Proto jsme dohodli s našimi dodavateli přesně na očekávané kvalitě produktů a služeb.

A Free CSS Template by MLP Design
Licensed under CC-NC 3.0