Kvalita

Cíle integrovaného systému managementu vychází z politiky integrovaného systému managementu a registru environmentálních aspektů a jsou konzistentní s podnikatelskými záměry společnosti a všemi právními a jinými předpisy. Jsou voleny tak, aby do jejich plnění byli zapojeni všichni zaměstnanci, jejich naplňování zvyšovalo efektivitu integrovaného systému managementu a zlepšovalo parametry poskytovaného produktu a vlivu na životní prostředí.
Cíle kvality pro produkt, procesy realizace produktu a podpůrné procesy v rámci automobilového průmyslu jsou stanovovány v přímé návaznosti na požadavky zákazníka. Jedná se zejména o zákazníkem stanovený ukazatel PPM, včasnost a přesnost dodávek a případně další zákazníkem formulované požadavky.

Politika kvality

Vedoucí pracovníci jsou vzorem pro všechny zaměstnance, přičemž všichni zaměstnanci společnosti v jejich oblastech aktivně přebírají odpovědnost za kvalitu a tím přispívají k úspěchu společnosti.

Zákazník rozhoduje o kvalitě našich produktů a služeb. Proto plníme spolehlivě a včas s našimi zákazníky všechny dohody
Proto jsme se zavázali našim klientům již od samého počátku být jako spolehlivým partnerem při zlepšování stávajících a vývoji nových výrobků

Myšlení a jednání v procesu je základem pro optimalizaci pracovních procesů

Kvalifikovaný a oddaný personál je předpokladem pro zajištění kvality našich služeb, doby zpracování a snižování nákladů a tím je i naší konkurenční výhodou.

Kvalita také znamená: předcházení chybám a odstranění příčin chyb.

Proto plán kvality našich procesů, produktů a služeb systematicky zjišťujeme a vyhodnocujeme průběžně chyby.

A Free CSS Template by MLP Design
Licensed under CC-NC 3.0