Obchodní etika

Vedení společnosti si uvědomuje, že neustálé rozvíjení integrovaného systému řízení vede k rozvoji společnosti jako takové, efektivnějšímu plánování, řízení a provádění veškerých činností. Míra této efektivity se odráží na míře spokojenosti zákazníka (a v důsledku na ekonomických výsledcích společnosti), která je jedním z nejdůležitějších ukazatelů při hodnocení procesů společnosti.

Vedení společnosti zajišťuje taková systémová opatření organizačního, technického a personálního charakteru, aby požadavky zákazníka byly jasně stanoveny, dokumentovány a přenášeny do všech relevantních procesů společnosti.
• Potřeby zákazníka mají nejvyšší prioritu při naplňování strategie firmy.
• Zákazník je centrem naší pozornosti a našeho úsilí.
• Budujeme se zákazníky dlouhodobé vztahy založené na důvěře a partnerství.
• Našimi klienty jsou jak zákazníci firmy, tak interní spolupracovníci.
• Máme pochopení pro to, že i zákazník je člen týmu a má své požadavky.
• Zvládneme i náročné zákazníky, každý zákazník nám pomáhá se zlepšovat.
• Jednáme profesionálně.
• Hledáme postupy, metody a způsoby, jak co nejlépe, v nejvyšší kvalitě a v dohodnutém termínu vyhovět požadavkům našich zákazníků.

Důležitým trvalým úkolem vedení společnosti je udržování komunikace se zákazníkem, zajištění systematického sběru informací o míře jeho spokojenosti s poskytovanými produkty a službami, vyhodnocování těchto informací a prezentace závěrů zaměstnancům společnosti. Vyhodnocené informace se přenášejí do systému řízení a představují bázi pro proces neustálého zlepšování.

Vrcholové vedení musí určit pracovníka s odpovědností a pravomocí, který musí zohlednit požadavky zákazníka ve všech procesech firmy. V naší společnosti je tato funkce přiřazena k pozici jednatele.

Vztah s dodavateli
1. Jednáme s obchodními partnery podle etických měřítek a dodržujeme příslušné právní předpisy.
2. Vyhýbáme se všem situacím, kdy by mohlo dojit ke střetu osobních a obchodních zájmů.
3. Odmítneme jakékoliv jednání, jehož důsledkem by mohla být ohrožena naše nestrannost při rozhodování o záležitostech našich zákazníků nebo dodavatelů, abychom neohrozili dobrou pověst a důvěryhodnost firmy.
4. Netolerujeme nelegální, ani nečestné prostředky jako přijímání a poskytování úplatků či jiných plateb za účelem podpory obchodních zájmů firmy.
5. Organizace nikdy nezneužívá svého postavení na trhu.
6. Organizace se zavazuje platit dodavatelům včas.
7. Veškeré informace o vztazích organizace a jejich dodavatelů jsou pokládány za důvěrné, společnost disponuje a neustále zlepšuje nástroji na ochranu elektronických dat a systémů komunikace.
8. Nevyužíváme výhody vyplývající z pracovního postavení, ani informace získané při výkonu práce k osobnímu prospěchu, ani prospěchu jiných osob a neovlivňujeme žádnou osobu či instituci zneužitím pracovního postavení.
9. Nepřijímáme ani nevyžadujeme dárky a pozornosti, které by mohly ovlivnit naši nestrannost, nebo jednání směřující proti zájmům naší firmy.
10. V případě nejistoty se obrátíme s dotazem na svého nadřízeného.

A Free CSS Template by MLP Design
Licensed under CC-NC 3.0